Men kära nån, är ni kvar här?

Jag har ju inte varit här i Mumrikans webbbo på bra länge, och innan dess var’e glest. Så döm om min förvåning när jag inser att folk fortfarande hittar hit.

Jag har lärt mig av erfarenheten att utlovade boggningar är bästa sättet att försäkra sig om att inget blir skrivet, MEN, jag har i alla fall tänkt tanken att kanske skriva lite ibland. Dock möjligen om nya ämnen. Vi får se…

Hoppas ni hittar nåt kul i inläggsskafferiet,

med högaktningsfulla sensommarhälsningar

Mumrikan

En kommentar Lägg till

  1. Johan Olofsson skriver:

    Jo, ser du, …vi har varit så förutseende att vi har dompterat datorerna och internätet till att skicka små meddelande som tipsar om att det finns något att hitta här – nu igen!
    🙂

Kommentera

